Annimaria Valli

maaliskuu 12, 2017
Opiskelija

Olen 31-vuotias sosiologian opiskelija, baarimikko, vihreä feministi ja pyöräilyaktiivi. Muutin Jyväskylään vuonna 2011 ja kaupunki tuntui heti kodilta. Päätin lähteä ehdolle kuntavaaleissa päästäkseni kehittämään kotikaupunkiani entistä paremmaksi. Olen aktiivinen ja yhteistyökykyinen vaikuttaja, joka kuuntelee erilaisia näkökantoja ja ottaa selvää asioiden taustoista ennen päätöksentekoa.

Jyväskylä on kasvava maakuntakeskus ja yliopistokaupunki, meillä on kaikki mahdollisuudet kehittää kaupungistamme loistava paikka asua, tehdä töitä, opiskella ja yrittää. Kuntapolitiikassa haluan päästä vaikuttamaan koulutukseen, pyöräilyolosuhteisiin ja rakentamaan kaikille hyvää Jyväskylää. Sellaista kaupunkia, jossa kaikista tukea tarvitsevista pidetään huolta ja jokaisella on yhtäläiset mahdollisuudet hyvään elämään. Panostukset koulutukseen, varhaiskasvatukseen ja ongelmien ennaltaehkäisyyn ovat sijoituksia tulevaisuuteen. Minulle tärkeimpiä arvoja ovat avoimuus, oikeudenmukaisuus ja tasa-arvo.